Ta oferta pracy została złożona ponad 100 dni temu, może być nieaktualna.
0

 zgłoszeń  

pełny etat

Pracownik sekretariatu / Sekretarka

pracodawca LSJ HR Group / Praca Szczecin

Dla naszego Klienta, Kancelarii Radców Prawnych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Pracownik sekretariatu / Sekretarka
Lokalizacja: Szczecin

WYMAGANIA:

• Podstawowa wiedza z zakresu przepisów prawnych
• Doświadczenie w pracach administracyjnych
• Mile widziana znajomość języka angielskiego / niemieckiego
• Praktyczna znajomość pakietu MS Office
• Obsługa urządzeń biurowych
• Umiejętność organizacji pracy własnej
• Komunikatywność, rzetelność, zaangażowanie w powierzone obowiązki, wysoka kultura osobista

OPIS STANOWISKA:

• Kompleksowa obsługa sekretariatu
• Odpowiedzialność za obieg korespondencji w firmie
• Tworzenie prostych dokumentów prawnych
• Dbanie o pozytywny wizerunku przedsiębiorstwa
• Obsługa urządzeń biurowych
• Inne prace związane z codzienną działalnością administracyjną biura

NASZ KLIENT OFERUJE:

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• możliwość rozwoju zawodowego

Osoby będące zainteresowane powyższą ofertą oraz spełniające jej kryteria prosimy o przesyłanie swojego CV z dopiskiem „Sekretarka” na adres mailowy:

experts@lsj.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

LSJ HR Group, licencja nr 4440
ul. Celna 1, 70-644 Szczecin
Phone: +48 91 814 52 51 E-mail: experts@lsj.pl
http://www.lsj.pl/experts| http://www.lsj.pl

Nowe oferty pracy LSJ HR Group

« Wróć do strony głównej kategorii
Jeżeli oferta wzbudza zastrzeżenia -> Zgłoś nadużycie!   
Poleć znajomemu
Opublikowano 21-08-2015
Wyświetlono: 1186 razy